Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Vil ikke ta abort! Alt går bare rett vest, og barnefar sier jeg er egoistisk :-(
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det er noe han sier fordi at han ikke vil ta ansvaret sitt!!! Men husk at her i norge er det flotte ordninger for alenemødre, så økonomisk så klarer du deg godt uansett;) Men ikke la han få kome seg unna barnebidraget. Dere var to om å lage dette barnet og prevansjon er ikke bare kvinnens ansvar selv om de fleste menn faktisk mener det!!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Har det bare helt jævlig nå! Helt jævlig......huff
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Har ikke vært i denne sitvasjonen selv, men har et par veninner som har....oppsøk amathea, de kan hjelpe deg med lover og regler og vet hva du har krav på som alenemor. hjelper deg også med å snakke ut om ting og de har svangerskaps kurs;) Lykke til, dette klarer du fint;)
MadameMimm Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Det er vel heller han som er egoistisk som vil at du skal ta abort... Lykke til, og følg magefølelsen din!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Du er IKKE egoistisk!! Og abort er ikke noe å tenke på om du ikke vil det selv!!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Du må ikke finne på å ta abort bare fordi han ønsker det. Du kommer til å bebreide han for alltid! Men som nevnt over her, kanskje dere burde oppsøke Amathea, få litt info, og gjør opp en mening etter det! Hils kjæresten din og si at et barn ødelegger ikke livet deres, det bare forandrer det!!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Men du, vi gikk gravid sammen forrige runde. Har sett det er noen issues rundt dette med et nytt barn og slikt, men ikke fått med meg hva det egentlig dreier seg om. Men jeg hadde menstermin med lillesøster for 2 dager siden. Tenk så stas for Lukas da, han er jo blit stor gutt, rimelig selvhjulpen og alt! Vil du ikke dette gjør du det jo bare ikke. Det er faktisk din kropp det er snakk om!
Sjokoladebanan Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 du er ikke egoistisk i det heletatt... er du sammen med ham som er barnefaren?? det gjør jo situasjonen litt tung da forståelig nok, men jeg ville ikke ha tatt abort for alt i verden.. heldigvis har jeg en mann som ble kjempeglad da jeg fant ut jeg var gravid...
blir gal Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Har hatt det akkurat slik som deg.og det føles helt jævli.han sa at allt var min skyld,og snudde helt ryggen til meg.da måtte jeg ta valget,som endte i abort.har sliti veldig med det i ettertid.nå har jeg heldigvis en mye bedre kjæreste:-).dette skjedde for litt over to år siden.så tro meg,veit akkurat hvordan den føleslsen er!
blir gal Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 NEI HAN ER EN STOR EGOIST!!!! blir så sint jeg nå,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå