Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det aldri positiv lenger ut på dagen? Eller er det bare at hcg samler seg opp iløpet av natten og det er derfor mye hcg i morgenurinen i forhold til på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også gjerne høre om noen har fått positivt utslag på testing utpå dagen og hvor langt de da var på vei!

Er vel sånn at morgenurinen er den urinen som har vært i kroppen lengst og derfor er full av ''rart'' som har fått samla seg sammen over natta..

Skrevet

Før IKM er hcg nivået så lavt at urinen bør være konsentrert hvis en test skal fange det opp. I begynnelsen stiger nivået raskt, dobler seg annenhver dag, så etter IKM kan man teste når som helst på døgnet. Men jo nærmere IKM jo mer konsentrert bør urinen være.

Jeg testet på ettermiddag (men med konsentrert urin) 3 dager før IKM og fikk en veldig svaaaak strek(billigtest). Den var like svak morgenen etter, men en vanlig CB var klart positiv. Så det kan også ha litt med hvilken test man bruker

Skrevet

CB er kjent for å være følsom på hcg?!

Skrevet

I mitt tilfelle var den mer følsom enn billigtest hvertfall. Billigtesten fikk ikke skikkelig tydelig strek før ca 5 dager over IKM hos meg hvertfall. Kunne jo se det var en strek før også, men den var veldig svak

Skrevet

Okai, takk for svar :D

Quick response.. er d ''billig-test''?

Skrevet

Hei! Jeg har egentlig ikm til fredag, men tok en test allerede mandag kveld. Den var svak, svak positiv..:) Testet da med billigstrimmel og hadde ikke vært på do på over 5 timer. Hadde heller ikke drukket mye. Så det er mulig å få positiv test selv om man ikke tester med morgenurin..:)

Lykke til!!

Skrevet

Qick response går vel ikke akkurat for å være billigtest, men syns jeg stadig leser om de som ikke får noe særlig utslag på de, selv om f eks en CB er positiv. Så jeg ville hatt den som første valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...