Løvinna30 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Når skal man ta WY? Fra når, og hvor lenge? Helt uerfaren jeg
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Ingen erfaring jeg heller, for jeg skal ta det i evt neste pp først. Men jeg har lest en del om det og funnet ut at jeg skal ta det i uken etter EL, kanskje i to uker. En skal helst ikke ta det mellom TR og EL for det kan klusse til og forsinke EL. En skal heller ikke ta det om man er gravid, derfor ikke så lenge etter EL. WY påvirker progesteronet (er det det det heter?), og kroppen produserer automatisk mer av det i perioden mellom EL og TR. Dette hormonet hjelper egget å feste seg. Derfor kan WY hjelpe.
Løvinna30 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Ok, takk for svar.Fikk selvfølgelig TR i dag !!:@ (eller, ikke helt enda, men brun utflod, det er ikke festebløding her i gården nei, det er som regel mensen!) Så, har el ca om en uke, halv annen da... (KORT sykluss, på ca 21 dager!!!:/ ) Håper du slipper og ta YM da!;-) Lykke til... Når kan du teste forresten.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Takk! Jeg har IKM 23. Greit med kort syklus da!? Slipper å vente så lenge mellom hver pp dersom du ikke får klaff med en gang...
Løvinna30 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 joda, men vet jo aldri helt, el kommer nokså fort, ca 1-2 dager etter mens! Så det er jo ikke så lenge til da. Hmm så teit det ikke klaffa nå. Må innrømme at jeg nesten trodde det hadde gått i boks. Hadde nemelig omtrent ikke noe mens-smerter (som sist mnd) bare noen få innimellom som jeg nesten ikke kjente. Så har jeg hatt en del stikking/strekininger nederst i magen, og litt i magen.. Og vondt i korsryggen... Men men.. Har du noen symptomer? :-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har bestemt meg for å ikke kjenne etter noen symptomer, og har greidd det så langt Jeg ble nemlig også lurt sist pp, jeg var overbevist om at jeg var gravid. Dette er bare vår 2pp, så det er ingen krise enda, men det er veldig spennede!
Løvinna30 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Åh, dette var også våres 2 pp. Så nå går vi jo i våres 3pp..
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Lykke til, satser på at vi slipper å være her inne så lenge og heller kan slå følge til BIM
Løvinna30 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 ja nå må vi over til 1.Trim! Det har helt sikkert klaffet for deg, x krysser fingrer og tær for dere!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå