*Olivia* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg bare lurer, kan voksne få kikhoste? Jeg hoster som en gal for tiden og det blir aldri bra (tre uker nå) og jeg klarer ikke stoppe. Til slutt må jeg hive etter pusten og av og til hoster jeg så jeg brekker meg... Skikkelig moro dette her..snufs
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Tror du bør ta deg en tur til legen, ikke normalt å host så lenge! God bedring:) Kikhoste har jeg ikke peiling på.
grå :) Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 har hosta i over en måned jeg og når det begynte avta så begynte jeg på ny runde. legen mener det er bare virus, men hostesafta hjelper null. ta deg en tur til legen og få i det minste no skikkelig hostesaft som kanskje hjelper
Mille** Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jupp, iflg helsesøstra (som jeg var hos i går) er det ikke uvanlig at det er de voksne som smitter barna. God bedring!
*Olivia* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Takk for råd, tror nok jeg må gjøre det. Jeg knasker halsdrops og drikker hostesaft til den store gullmedalje, men det hjelper ingenting. Det er helt pyton spesielt i jobbsammenheng, i telefonen, t-banen eller på bussen..hehe Hoster så tårene spruter
Sånn kan det gå Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Kikhoste høres ut på en helt spesiell måte da, ikke bare som "vanlig" hoste uansett hvor kraftig og langvarig den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå