Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 lager dere noe opplegg for disse? tenkte kanskje ta med en tv og noen filmer, men er så usikker på om det er noe vits?
happygilmore Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Vi skal prøve å få til et rom med tv og filmer, slik at ungene kan gå dit om de synes det blir vel lenge å sitte i ro hele middagen... Og etter middagen kommer de sikkert til å vil se litt film, kan jeg tenke meg.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Vi har tenkt å be om et ekstra bord i rommet, der vi skal legge tegneblokker og fargeblyanter... Kanskje legge et spill der også, eller noen kort...
Libido- Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Vi har ordnet med barnevakt, det er tantebarnet mitt på 12 år. Hun er også gjest. Så har hotellet en egen tv-stue like ved der vi skal oppholde oss, så de skulle ordne med filmer. Regner med vi tar med litt leker å har der også. Tror det er veldig greit under middagen. Unger sitter jo maks 30 min ved bordet uansett.
Mammantevilde Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg leier inn 3 jenter på19 år til å hjelpe barna med mat osv. De tenker også ut leker som er gøye for barna. Vi skal ha ca 25 barn i bryllupet. Foreldrene har hovedansvaret, men setter nok pris på litt avlastning... TV og DVD spiller settes inn på barnerommet+ sackosekker, tepper og luftmadrasser... Ute har vi med fotball(med ishockeymål), badminton, prinsessetelt for de aller minste. Her er det bare fantasien som setter grenser. Barna har eget spisebord og egen meny. Tror ikke det er noe stas for dem å sitte 4-5 timer med bordet å spise mat som dems smaksløker ikke har begynt å sette pris på ennå... Vi skal gifte oss i juli, så dette er ikke erfaringer, men planer...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Mammantevilde Det hørtes kjempe smart ut og er sikkert kjekt for ungene og herlig for de voksene å slippe alt maset når ungene er leie av å sitte i ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå