Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jenta mi på 3mnd har rennende øyne, rød våtkant og nyser! virker generelt urolig og utilpass...¨pappan er veldig allergisk for pollen, kan hun allerede ha utviklet pollenallergi? hun har ikke feber og virker ikke tett..
mams-til-tre Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg trodde ikke at så små barn fikk reaksjoner på allergi så tidlig, men har mistanke om at tulla mi er allergisk for noe ute altså. Hun er nå 7 mnd... Noen som vet??
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 åja,hehe,snodig,jeg leste akkurat om det i stad på nettet,man kan faktisk se det så tidlig,og ikke er det uvanlig heller stod det. Ta hun med til lege og få undersøkt henne:)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Snuppa mi var nettopp veldig forkjølet med øyekatarr. Vet ikke om det er det hun har da, eller holder på å få...?! Hmm, kan jo ringe til helsesøster eller lege å spørre. Lindrer sikkert øyet litt imens hvis du spruter innpå litt morsmelk, (hvis du ammer da), hvis ikke kan saltvannsdråper også hjelpe. Vet ikke om så små for allergi så tidlig...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 takk for svar:) ser d ann i morgen og er det ikke bedre avtaler jeg time til legen... synes så synd på henne stakkar, ligger i armene mine å sover samtidig som jeg ser det er en tåre på vei... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå