Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 3mnd har rennende øyne, rød våtkant og nyser! virker generelt urolig og utilpass...¨pappan er veldig allergisk for pollen, kan hun allerede ha utviklet pollenallergi? hun har ikke feber og virker ikke tett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde ikke at så små barn fikk reaksjoner på allergi så tidlig, men har mistanke om at tulla mi er allergisk for noe ute altså. Hun er nå 7 mnd... Noen som vet??

Skrevet

åja,hehe,snodig,jeg leste akkurat om det i stad på nettet,man kan faktisk se det så tidlig,og ikke er det uvanlig heller stod det. Ta hun med til lege og få undersøkt henne:)

Skrevet

Snuppa mi var nettopp veldig forkjølet med øyekatarr. Vet ikke om det er det hun har da, eller holder på å få...?!

Hmm, kan jo ringe til helsesøster eller lege å spørre. Lindrer sikkert øyet litt imens hvis du spruter innpå litt morsmelk, (hvis du ammer da), hvis ikke kan saltvannsdråper også hjelpe. Vet ikke om så små for allergi så tidlig...

Skrevet

takk for svar:) ser d ann i morgen og er det ikke bedre avtaler jeg time til legen... synes så synd på henne stakkar, ligger i armene mine å sover samtidig som jeg ser det er en tåre på vei...:(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...