Diamanten Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg lurer på hvor mange som har alt utstyret klart til den lille kommer. Og om det er deres første barn eller om dere har fra før? Spennende å se.. Jeg er 34uker på vei nå, jeg har nesten alt klart nå. Takk for svar;)
mammatilsommeren Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei du! Jeg også er i uke 34 og har er alt klart til babyen. Rommet er malt og møblene montert. Vogna montert og bilsete på plass. Klærne, tepper og sengetøy vasket. Lagt plass på badet til badebalje og det meste av småting er også kjøpt inn. ammeinnlegg og dyner og alt som hører til. Har kjøpt litt og litt da. Men sykehusbagen er ikke pakket enda, men tenkte å gjøre det i morra faktisk, i tilfelle hun lille mageboer bestemmer seg å komme før den 23.juni! Babyen er vår første og vi er veldig spente! Men fy som jeg gruer meg til fødselen!!!! Men jeg for holde ut smertene, for dette blir en en utrolig opplevelse! Massse lykke til til deg!
Crhanne Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg holder på i kveld å fikse til babyen kommer, har ikke orndet alt da. Men montert seng,vugge, å bilstol å vasket over det. Siden jeg låner. Er nr to som er på vei, så har en del fra før. Er enda mange småting igjen som gjennstår, men tror det får komme etter barnet er født. Termin 26mai. Legger ikke på senga til babyen før jeg komme hjem fra barsel.
*bubbs* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er i uke 31 og har nesten ingenting.. :-/ Vi har kjøpt vogn og fått litt klær. Ellers skal vi rekke å pusse opp to bad og handle inn rsten før termin. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå