lillegutt mars o7 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er det vanlig å samsove til barnet er nesten 3 år?
winneboo Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Aner ikke hva som er vanlig. For meg var det nødvendig å samsove til jeg ferdig å nattamme, hun var da 8mnd. Null problem å få henne i egen seng igjen :-) Eller hun sov i egen seng hele kvelden men tok henne over til meg på natten. Var kos så lenge det varte, men var deilig å sove for meg selv igjen.
Sånn kan det gå Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Vi ha samsovet med våre til de var 1 1/2 - 2 år før de gradvis har begynt å gå over til å sove i egen seng på vårt rom.
*Joa* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Det bør vell helst ikke være vanlig å samsove....tenker på krybbedødsfaren da.... Jeg har aldri turt det, men nå røyker sambo så det blir jo litt spesielt da...
lillegutt mars o7 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Tror det er ganske vanlig med samsoving.Så lenge en ikke røyker,eller er påvirket skal det ikke være farlig. hadde aldri gjort det selv,for jeg tror det kan lettere føre til vanskeligheter ang natt-avvenning,over i egen seng osv. Men de som liker det må jo selvfølgelig bare gjøre det =) Kjenner noen som samsover enda,og ungen deres er snart 3 år.Lurte bare på om det var vanlig å samsove så lenge?
Sånn kan det gå Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 For oss som ikke røyker er det ingen fare. http://www.aftenposten.no/helse/article2375343.ece
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Det kommer vel veldig an på foreldrene. Her har aldri samsoving vært et tema, selv om ingen av oss røyker. Vet om en mor som har dattera i senga fortsatt, og hun er 7 år nå. Så det kommer veeeldig an på.
OsloMor Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Lar ungene på 3 og 1.5 år komme til oss når de vil, den dagen kommer tidsnok at de ikke vil. De er jo barn og trenger trygghet, ville aldri nektet noen av barna mine å komme opp i sengen vår. Ingen av oss røyker eller drikker.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 normalt eller ikke. vi samsover fra 01 og utover natten. om jeg skal fungere så er det en nødvendighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå