Gå til innhold

Et bilde sier mer enn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en super avslutning på allidretten i kveld, grillet pølser til store og små, vi hadde kaker, saft og is og været var upåklagelig for utendørs avslutning. Inne viste vi bilder fra hele året med ungene og lederne(bl.a. undertegnede) i full aktivitet - og jeg må virkelig si at jeg ikke trodde jeg var såååå dryg, altså... Huffameg, så jo ut som en fullrigger for fulle seil....

Har nok arvet bysten etter min salig farmor...

Inne i hodet mitt tenker jeg meg selv som regel som en str. 30 tommer - men når jeg ser etter i buksene er det jammen nærmere str 33-34...

Tror jeg lider av sånn omvendt anoreksi, jeg - selvbildet mitt er hvertfall myyyye slankere og sprekere enn mitt virkelige jeg....c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får du meg til å le så min kjære tror det har klikket for meg ;-) Men jeg må jo bare si at det i såfall må være befriende herlig med slik omvendt anorexi. Og så tror jeg ikke du har så mye å bekymre deg for da - sist jeg så deg var du liten og nett i mine øyne da?!

Skrevet

Nei da, alle fotomodeller sier at man legger på seg på bilder:o)

Det er derfor de er så smale, for at de skal se passe ut på bilder:o))

Selvbilde er det vel ikke noe galt med.

Jeg er fortsatt naturlig blond, veier 53kg. og ikke en dag over 29år :-DD

Eller????

Skrevet

Så deilig med en super avslutning for store og små:-)

Og du, jeg synes det er flott å lese om selvbildet ditt! Det skal jeg ha som forbilde, for det må da være mye mer ok å tro at man ser strålende flott ut med et smil i fjeset, enn å gå rundt og være trist fordi man ikke nødvendigvis gjør det!

Og forresten så synes jeg du er flott og fin akkurat sånn som du er:-) Så det så!!!

Skrevet

Du trenger nok briller, men det er jo innmari hyggelig å høre da... c",)

Men vekta lyver jo heller ikke, så ned ca 8-10 kilo hadde satt meg tilbake der jeg var da jeg møtte min andre mann...(som jeg fremdeles er gift med - men så er det jo hans feil at jeg la på meg de kiloene da - ca 2 for hver graviditet c",))

Det var ganske mørkt den kvelden, var det ikke?

Skrevet

Aha, der har vi forklaringen - bildene lyver, altså!

Såvidt jeg husker, tror jeg du veide 52 - og du så da ikke ut til å være en dag over 28,5?

Skrevet

Jepp, bilder lyver og videofilmer lyver......

Ha ha ha ha ha, ja 52 kg...... begynner å bli en liten stund siden:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...