Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som kaster opp til alle døgnets tider, uten noe som helst sammenheng? En dag kan jeg kaste opp om morran, en anna dag hele natta... og så er jeg i kjempeform et par dager. Kjenner det sliter meg psykisk, hadde liksom vært enklere med morgenoppkast, for da hadde jeg vist når det kom.. Er forresten ikke spes kvalm, men kaster opp allikevel.. Andre med erfaringer rundet dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både i forrige svangerskap og i dette har jeg kastet opp uten å være kvalm. Jeg følte at jeg hadde en hårball i halsen, og den vokste. Og så visste jeg bare at det var på tide å gå på do for å kaste opp.

Første svangerskap varte det i 9 mnd, og siste gangen jeg kastet opp var 1 time før snuppa var ute.

Denne gangen startet jeg faktisk å kaste opp med en gang etter befruktning(ble fulgt opp med hcgprøver osv pga sa) og det varte til uke 17. Er i uke 28 nå, og begynte såvidt å kaste opp litt igjen for 4-5 uker siden på samme måte. Men nå er det mest pga halsbrann.

Jeg kastet heller ikke opp bare på morgenen, men det kom til alle døgnets timer. Og på slutten forrige gang var jeg oppe 2-3 ganger hver natt for å kaste opp de siste 4 ukene..

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...