Hønemor&guttaboys Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=532708
Alba44 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, ja, jeg leste artikkelen tidligere i dag. Hadde hastverk han lille gutten )
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Orker ikke åpne linken, men er det hun som fødte ved golfbanen?? I såfall må jeg si hun så veldig fresh ut til nettopp å ha født!! =)
Hønemor&guttaboys Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, hun så ikke ut til å ta det så tungt den nybakte mora da Btw, jeg har et bilde av meg rett etter fødselen på førstemann, og der ser jeg IKKE akkurat sånn ut, for å si det mildt!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Men nå var dette jo en veldig rask fødsel på dagtid, så hun var nok helt opplagt...så har de kanskje også tatt 100 bilder og valgt det beste, hehe!
Candy girrrl Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Ja hun så ikke ut til å lide noen nød ) Jordmora som fulgte meg på do etter fødselen sa jeg kunne ta på meg høye heler og kjole, dra på byen å få hvem jeg ville av mannfolka. (fødte en fredags kveld) Faktisk en av de koseligste komplimang jeg har fått )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå