Mamma til go`gutt-03 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Sønnen min er helt hekta! Vi la den bort etter jul, og hadde ikke tenkt å ta den frem før i desember, men han fant den og klarte selvfølgelig å overtale mamma til å få se på Jens Petrus! Ofte så velger han heller å se dette i stedenfor barnetv... Jeg syns det er litt koselig at Jul i Skomakergata også kommer til å være et barndomsminne for han ,som det er for meg:)
prebs Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Verdens koseligste julekalender-serie! Den har jeg også lyst til å vise de små i vår familie når de blir store nok. Hyggelig å ha felles minner : )
"Frostpinnen" Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Forstår godt at han ofte velger å se skomakergata fremfor dagens barnetv. Syns ofte det de sender er veldig dårlig og tenker ofte når barnas supershow står på at det er jammen ikke rart barn lærer å bli uoppdragne Savner Teodor,labbetuss,portveien2 og tittentei jeg hehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Labbetuss sender de faktisk på Nrk Super nå... =D
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Han er også veldig stolt av bunaden sin, det er veldig stas og ha sånn vest som Jens Petrus har!! Så her i huset er det ikke bare Kaptein Sabeltann som er helten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå