Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fire mnd siden fikk vi verdens nydligste datter,etter fødsel har jeg og min samboer hatt sex fire ganger med kondom(har ikke kunnet bruke annet fordi jeg nettopp har vært igjennom en ryggoperasjon),og nå kommer ikke mensen,og graviditetstesten viser svaaakt positivt,hjæælp,hva gjør jeg i en slik situasjon?? Aner ingen råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åiii, det mån si!

Hvilken tanker har dere selv rundt det da?

Skrevet

Gratulerer:) Hehe, hopp idet! Det går sikkert strålende:)

Skrevet

Ojjj,jeg aner ikke,hadde ett tøft svangerskap og en datter som ble født i 37 uke med 1800 gram... Det jeg tenker er: DETTE ER KLIN UMULIG,hehe:)

Huff,noe sier meg at jeg ALDRI vil ta bort ett nydelig barn,men noe annet sier meg at jeg orker ikke en økt til,har ikke noe energi til overs nå...

Skrevet

Skjønner godt at det kommer som et sjokk ja. :o)

Men dere får tenke som så at det fortsatt er nesten 9 mnd igjen og til den tid har du kanskje fått litt mere på stell :o)

Og har energi til å takle det kjempe bra:o)

Men det er jo selvfølgelig en vurderingsak.

Viktig at barn kommer til værden og får den omsorg og hjelp de trenger også.

Skrevet

Nei, det er sikkert ikke lett, skjønner godt at det ikke frister å gå på et nytt svangerskap nå. Men ting har en underlig tendens til å ordne seg da.. Det går liksom bra til slutt, selv om alt kan virke håpløst til tider..

Jeg vil ikke råde hverken for eller imot beholde/abort, men husk at du er sliten nå.. Skaff deg litt hjelp, få hvilt ut så du kan tenke klart over avgjørelsen du må ta.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk,ja,man blir littegranne sjokka,er heeelt bak mål nå:) Ja,er faktisk rart med det,alt går jo bra til slutt,veit alt om det:) Det var godt å bli mint på:) Men,jeg er redd.

Skrevet

Det ordenr seg nok skal dere se:o))

Bare får fordøyd det litt nå så.

Har ei veninne som også ble gravid etter 5 mnd og hun valgte å beholde.

Fikk jente igjen og de er nå nesten som tvillinger:o)

Koser seg masse sammen siden de er så jevngamle:o)

Men valget er selvfølgelig helt og holdent deres.

Tipper det ordner seg :o)

Skrevet

noen andre kloke svar?:) hilsen HI

Skrevet

er vel egentlig liten sjans for at du er gravid. dere har hatt sex med kondom, og at mensen ikke har kommet er jo ikke unaturlig. gasnke vanlig at det tar mange måneder før den er tilbake. og om du har fått den tilbake allerede, så er det i allefall uvanlig at den er regelmessig helt med en gang...

Skrevet

Har hatt den 2 ganger,med nøyaktig lik syklus,ja,jeg vet den kan være uregelmessig,men da kan jeg ikke forklare den positive testen..

Skrevet

aiaiia jeg sitter her og det eneste jeg tenker er at jeg IKKE vil være i dine sko...har en datter på snart 6mnd. og er livredd for å bli gravid igjen!

Kan ikke gå på noe med hormoner...men lille ble til når vi bare brukte kondomer....gjett om jeg er nervøs før hver mens(sitter faktisk og venter på den nå).....

Vil bare ønske deg masse lykke til, snakk med din kjære, HS og en lege så skal du nok få bestemt deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...