To gutter og en jente Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Fant i dag ut at jeg er gravid med 3.mann. Har en på 3,5 og en på 1,5 fra før. Hadde tenkt å vente litt lenger med å bli gravid denne gang,men det var en positiv overraskelse. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei,men tror siste mens var ca 14.april og jeg har syklus på 25 dager. I følge siden her er termin da 21.januar, men har som sagt litt kortere sykluser.... Uansett, dette er spennende! Gleder meg til magen kommer og jeg kjenner de første sparkene. Vet det er mange uker til enda, men det er helt fantastisk. Nå satser jeg bare på et greit svangerskap. Hadde ekstrem kvalme første gang,så satser på det ikke gjentar seg. Ikke lett når en har to små fra føråta seg av.Må uansett ta det som det kommer............
svanemamma Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye og velkommen hit:-) Jeg venter også barn nr.3 med termin 17.januar. Her har kvalmen slått til for fullt så det er vanskelig å få i seg mat. Har ikke kastet opp, men er veldig kvalm morgen og kveld og kvalm ellers på dagen. Masse lykke til videre:-)
ltn :) Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 ja gratulere og velkommen vi venter oxo nr 3 vi har to jenter fra før
To gutter og en jente Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Så koselig at dere også venter nummer tre! Like spennende hver gang synes jeg, for ingen svangerskap er like. Glemmer så fort fra hver gang jeg. Husker jo hvordan det var å være gravid,men glemmer detaljer. Derfor er det så greit med denne siden der vi kan utveksle erfaringer og komme med spørsmål! Hvor langt er du kommet ltn:) ? Lykke til videre i svangerskapet begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå