snurkelurke Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 ..og handlet? jeg kjøper kjole her, men fikk plutselig en danmarkstur og lurte på om jeg skulle handle en del av tilbehøret på lilly i danmark. da tenker jeg på korsett og sko.. vet dere om jeg må bestille time for dette? og vet dere om noen andre butikker i køben som har bra utvalg av dette?
lutefisk Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg var innom den som ligger i Strøget, og ble ikke særlig imponert. Synes ikke de hadde så mye pent utenom brudekjolene. Dessuten hadde de lite (og lite pent) tilbehør da jeg var der. Men jeg lurer på om jeg var uheldig. Jeg var ikke innom House of Brides, men vil tro at de har bra utvalg. Synes nettsiden gir et positivt inntrykk hvertfall. Hvis du har greit nok med tid før bryllupet, så skader det jo ikke å kikke i Danmark. Aner ikke om du må bestille time. Send mail og hør Ü
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Har ikke vært der ennå, men skal innom den i Vejle i juli! Har sett meg ut en kjole, så jeg er veldig spent på om den er like fin i virkeligheten og om den passer bra!
Vannmann35 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg var der for noen måneder siden, og synes kjoler og sko så temmelig simpelt ut - rett og slett. Undertøy tittet jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå