Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 14 fullgåtte uker og fortsatt ingen mage......begynner å bli bekymret. Har hatt en del blødninger før uke 12, men ultralyd i uke 11 viste at fosteret hadde det bare bra...Har jeg grunn til å være bekymret? Hvordan er magene deres? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen grunn til bekymring. i første svangerskap begynte magen å komme ved sånn ca uke 20-21 og dette svangerskapet sånn ca uke 16-17

Skrevet

jeg er også 14 fullgåtte uker snart 15 men fortsatt ingen mage og dette er mitt andre svangerskap, følte faktisk at jeg breia meg mye mer ut når jeg ventet dattern min, får fortsatt på meg noen av buksene mine...

Skrevet

no worries:) jeg fikk ingen kul på magen før uke 19 ca og da vokste den saaakte.. nå er jeg i uke 30 og ser det godt nå - men har fortsatt liten mage i forhold til andre:) men symfysemålene er på gjennomsnittet, så hvor stor magen er har ingenting å si så lenge babyen er frisk og livmora vokser:) mange bærer barnet "langt inn" - nærme ryggen, og da vokser ikke magen så mye ut!

Skrevet

Det var godt å høre....dette er mitt 2. svangerskap så burde jo egentlig vises tidligere enn sist, men får vel bare smøre meg meg tålmodighet.. Har bare så lyst til å virkelig vise at jeg er gravid...sønnen min trodde meg ikke da jeg fortalte den gode nyheten i helga....måtte virkelig forklare...:o) Men gleder meg virkelig til å begynne å bruke mammaklærne jeg har kjøpt!!!!!:o)

Skrevet

på profilen min har jeg bilder fra uke 8 og frem til uke 20 som er nå=) der kan du se hvordan magen har vokst litt og litt, og når den virkelig begynte å vise!=)

Skrevet

magen min er netopp ploppa ut og jeg er snar 23 uker på vei :-P så er nokk helt vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...