coscos Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Det er så morsomt med en liten krabat som akkurat har fyllt 1 år! Ser nå at han er veldig nysgerrig, og vil herme etter både det vi sier og det vi gjør. Klapper jeg med hendene, klapper han, og klapper jeg på fanget gjør han det samme. Ordene tar det nok litt lengre tid med, men ser at han prøver. I dag så prøvde vi noe nytt, og den satt med en gang! Først spurte jeg hvor stor han var, og da kommer hendene rett opp i været med en gang. Så tok jeg hendene litt ned, og sa "sååå sterk", og ristet litt på dem, som vektløfterne gjør. Og, etter litt øving, så gjorde lille M det samme. Så da pappaen kom hjem i dag ettermiddag, så spurte jeg "hvor stor er du"? og armene gikk rett i værs, og så var det "hvor sterk er du"? og armene gikk ned og så viftet ham på dem og smilte som en sol. Måtte le av flinke lille M, og pappaen var kjempeimponert! Slike små øyeblikk lyser opp en mammahverdag :-)
Maud Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 De er søte og ivrige og blide og lærevillige og til å spise opp!
Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hurra for sterke gutten din Det er en morsom og spennende tid fremover,de er jo så lærevillig...og elsker selvfølgelig heiende publikum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå