Flippflapp Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 er saaa lei av hele usa! har vaert her siden desember naa....jeg blir gaaal! varmen her tar knekken paa meg! ingenting aa spise! bare amerikansk drittmat! aaaaah jeg vil ha norskt brod som ikke smaker sott! med servelat, kaviar,kokt skinke, gulost deilig leverpostei!!!!! jeg vil ha grillpolse i brod med potetsalat og sprostekt lok med lompelokk! og IDUN ketshup og sennep!!!! ogsaa vil jeg drikke friskt vann fra springen...ikke denne nedklora driiiten!!! uff...over en maaned igjen! gleeeder meg... saann, det var dagens storste syteinlegg....snufs....
AO3 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei, hører til på 2tri, men har selv bodd i utlandet i mange år, så jeg vet hvordan du har det. Man får en helt irrasjonell trang til å spise melkesjokolade, brunost, mozell, solo, ostepop... Alt det man kun får hjemme! *hehe* Ang vannet: Har du prøvd å tappe det på flaske og la det stå i kjøleskapet i noen timer? Jeg fant ut at det smakte MYE bedre hvis jeg gjorde det enn hvis jeg drakk vannet rett fra springen. Klorsmaken forsvant. Verdt et forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå