Pimboli Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har en pause i p-pillebruk, skal til syden 14 dager i juni, får mensen midt i ferien, ønsker derfor å utsette den. Har hørt om Primolut som man kan bruke til å utsette. Noen som har erfaring med disse tablettene? Bivirkninger? Humørsvingninger? Tuusen takk for svar )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Husker ikke akk navnet på de jeg har brukt. Men var sikkert disse. Jeg har brukt mensutsettende tabletter ved ett par anledninger, har funket kjempebra det. Har ikke merket noe til bivirkninger av noen grad. Mensen kommer 3-4 dager etter du har tatt siste tabletten mener jeg å huske. Du klusser litt med syklusen da, så kan gå veldig kort tid til neste gang du får mensen igjen...
Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har også brukt disse noen ganger da jeg vært i syden eller annen ferie. For meg har de fungert kjempebra og ikke hatt noen bivirkninger. Vet at man kan få vondere en normalt ved neste mens. men jeg har unormalt vondt uansett så merket ingen forskjell. ;o))
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg brukte de en gang og de fungerte veldig bra. Ikke noen bivirkninger.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg brukte de en gang, og fikk sinnsyke menssmerter. Men det varte bare et par-tre dager, så gikk det over. Men jeg fikk mensen likevel da, fire dager etter jeg egentlig skulle hatt den... Og så fikk jeg ikke mensen neste måned.. Hehe... Virka litt treigt på meg.. ;P
Pimboli Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk for svar alle sammen ) Tror jeg ¨må prøve dette så jeg slipper mensen i syden, håper jeg ikke får så mye bivirkninger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå