My24_to småtroll :o) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Kan en skyggestrek være rosa?? Har ikke brukt lavpris-testene før, og der er jo strekene rosa. Kom svak rosa strek...
Nurket11 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Som du ser av mitt innlegg så har jeg samme "problem" - trodde ikke jeg hadde el denn mnd og hadde sex kun en gang så her må det være noe feil,,,det er helt klart to streker der, men den ene svakere enn den andre...den er rosa foressten. Skjønner nada jeg!
flypapir Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Er det en graviditets test er en strek en strek sier de som kan dette!
Nurket11 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Er bare for godt til å være sant..ikke testet pos på el noen gang og kun sex 1 gang...pluss føler litt mensen smerter..men lov å håpe
My24_to småtroll :o) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, jeg føler også at TR kan dukke opp. Tør ikke å juble helt ennå, har fortsatt mer testing å gjøre tenker jeg! Åh, kan ikke dagene gå litt fortere!! )
Nurket11 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 skjønner fortsatt ingenting...testet m morgen urin og nå var streken enda svakere enn igår????denne er nok falsk alarm, men skal teste cb som siste sjans. Krysser for deg
My24_to småtroll :o) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Svak strek hos meg i dag også. Skulle ønske jeg kunne glemme hele greia for en stund, men jeg funderer på det HELE tiden! Skal du teste med cb i dag? Lykke til isåfall! )
Nurket11 Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Ja nå trasket jeg til jobb og kjøpte to CB...blir bare en utfiordring å gjøre det på jobb hehe Klarer jo ikke å vente til kl 16.00 Hvis den viser neg, da er det noe galt med billig testene. Testet du billig eller cb? Jeg fikk ikke sove inatt, har sikkert våknet 30 ganger.
My24_to småtroll :o) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Testet med billig. Ser at det er flere her som blir skuffa etter en svak strek på billigtestene. ( Klar du ikke kan vente, jeg er spent på dine vegner! )
superklar Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Hei hå. Jeg testet også supersvakt positiv med nilligtest i dag.. Den er så svak at jeg kan ikke se om den er rosa.. Har nå kjøpt meg en cb digital, men må vente noen timer til å teste.. Tiden går såååå sakte! Har jo hørt at en strek er en strek, men så i et annet innlegg at en fikk tr rett etter svak test.. Det er forresten 7 dager til ikm tror jeg..
Nurket11 Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Tjuhuuu jeg er gravid..helt sykt med tanke på at el testene ikke viste noe el i april og at vi hadde sex kun en gang hehe. Krysser alt for dere nå
My24_to småtroll :o) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så masse!! Snakk om flaks da! ) Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe meg en clearblue digital, så blir det iallefall ikke tvil om svaret. Lykke til videre!
Nurket11 Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Gjør det,,jeg fikk helt kalrt utsalg da kontra billig testen,,,de bare confuser en. LYkke lykke til. Jeg prøver å la angsten om spontan abort ligge jeg nå da oppi hele lykkerusen,,er det ikke det ene så er det det andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå