Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 igår hadde jeg veldig mange kynnere iallefall 5 stk på litt over en time,har masse nedpress og gjør vondt når jeg går på do og tisser...liksom h*n skal komme ut hvert øyeblikk har også fått melk i brystene... tror dere noe snart kan skje eller?stimulerer brystvortene for å få igang flere kynnere og kanskje til og med rier:) og har sex hver kveld...håper noe kan skje er 38 uker i morgen
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Husk at det ikke bare hjelper å ha sex hver kveld, men at du må legge deg med rompa i været etterpå. La sæden renne godt inn=) Høres ekkelt ut, men det funka for meg forrige gang.. Naboene som evnt gikk forbi hos oss må ha lurt fælt, for her stakk det to føtter ut av vinduet (senga står under vinduet).. hehe.. Er nok ikke lenge før noe skjer, tipper jeg =)
MaybeAgain Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Ikke umulig at noe er i gang. Jeg fødte førstemann 3 uker før tiden grunnet sex - men helt uten noen forvarsel ) Og jeg hadde ikke rompa i været en gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå