Gå til innhold

3 mnd.....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dokker som amma,kor mange puppinger e det iløpet av en dag? Mini her får i nitiden på mårran,i ettida på dagen,fire femtida på ettermiddagen å i åttetida på kvelden,så en te to amminge på natta... E ikke det lite?? Virka jo fornøyd osv... Tar bare en pupp hver gang,prøver å tillby pupp hver tredje time,men e bynnt å kun vil ha hver 3-4 time,skjelden før fire timer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er veldig lite. Jeg hadde blitt bekymret, det skal jo ikke gå 4 timer mellom... Kan du ikke ta kontakt med helsestasjonen da og få litt hjelp?

Skrevet

Eh, klart det kan gå 4 timer mellom når de er 3mnd!

Gjør det her av og til også, men som regel går det 2-3 timer.

Blir vel rundt 6 måltider i døgnet tenker jeg.

Skrevet

Ikke hør på Anonym 21:27 her!!

Så lenge babyen din er førnoyd og følger kurven sin hadde jeg vært glad jeg :)

Amma selv hver 3-4 time.. =)

Skrevet

jeg ammer ca 10 ganger iløpet av en dag, 1 mating om natta inkludert.. Jenta mi er stor og fornøyd:) litt slitsomt for meg da, men det varer ikke evig da.

Skrevet

Men hun burde jo sjekke det først da...

Skrevet

her ammes det hver 3 time på dagen og har ammet ca hver 2 på kvelden... men går dårlig på kveldene nå, bare tuller og er ikke sulten så må nok begynner med færre amminger på kvelden=) så ja, det er helt normalt! blir ca 6-7 amminger i døgnet og jenta mi er stor og fornøyd. var helt likt med forrige barn også... 10 ganger i døgnet hørtes mer "unormalt" ut

Skrevet

Mini har lagt på sæ å e fornøyd ellers... Nekta jo å ta puppen før det e gått ca 4 tima da... Ska ha sprøyte på mandag,regna me de vei å mål å da,så får se da =)

Skrevet

Her blir det et sted mellom 7 og 10 ganger i løpet av et døgn. Første amming blir mellom 03 og 05, og siste ca kl 2000. Han får begge puppene hver gang. Det går ikke så veldig mye mer enn to timer mellom hver gang på dagtid, bortsett fra hvis han sover lenge midt på dagen.

Skrevet

Så lenge babyen har en fin vektoppgang å er blid og fornøyd er det ingen problemer. Det sier jo alle, og det leste jeg sist idag når jeg leste i amme boken jeg har fått fra helsestasjonen.

Her ammes det litt i underkant av hver 3 time på dagen, hver 3-4 på natta. Synes det er mye, men så vokser han jo deretter også. Stooor gutt!

Skrevet

Her i huset er det veldig forskjellig. En dag kan det gå 3-4 timer mellom og neste dag er det1-2 timer imellom. Men hun følger kurven sin og det er det viktigste.

Er hun fornøyd og glad innimellom så er det i skjønneste orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...