BettyBoob Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 dytt disse innleggene forsvinner jo fortere enn svint i kveld!
LizzyG Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Siden du er sykepleier så har jeg et sprøsmål til deg:) Nathalie har hatt feberkrampe før. Men kan hun få krampe når det er varmt ute og hun skriker til hun blir svett og rød?
BettyBoob Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 hun kan få det ja, uavhengig av vær og vind! aldri opplevd det med gutten min heldigvis, må være kjempeekkelt! har nok ikke så mye å si hvor mye hun skriker, noen barn får letter disse krampene enn andre. pass på at feberen ikke blir høyere enn 39-39,5. det er stort sett hovedregelen min - allmenntilstand tatt i betraktning også selvsagt
LizzyG Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Så hun kan få feberkramper selv om hun ikke har feber?
BettyBoob Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 nei, der misforsto jeg deg ingen feberkramper uten feber! men det er jo ubehagelig å være for varm da, av med klær og tørk med kald klut og hold henne i skyggen på de varmeste dagene i sommer var så trøtt igår at jeg bare måtte køye tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå