Muffinsmamma Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hvordan er det med dere gifte damer her inne, blir dere aldri småforelsket eller betatt? og hvordan takler dere det? jeg har en fantastisk mann, og et lykkelig ekteskap, men merker jeg har utrolig lett for å falle for menn jeg får oppmerksomhet av. Også varer det som oftest kjempekort, som enn sånn skikkelig barnslig avstandsforelskelse, men mens det varer kan det føles veldig intenst. har kanskje skjedd meg 2-3 ganger. jeg pleier ikke være redd for å fortelle mannen min om at jeg blir oppvaktet, så det er ingenting jeg kjenner at jeg skuler. Men merker hvordan jeg nyter litt den følelsen av å være fri og uforpliktet, selv om jeg vet veldig godt at jeg ikke er det(og jeg har aldri vært utro eller noe i nærheten, så det er ingenting som skremmer meg liksom.) Bare lurer på om det er flere som meg, eller om de fleste aldri tenker på andre menn. For å ha sagt det: for meg er det et lite krydder i tilværelsen når jeg får oppmerksomhet av andre, jeg kommer hjem og er gladere og hr bedre selvtillit, og det påvirker forholdet mitt positivt!
Kaffemocca Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg blir litt sånn som deg=) Men jeg tror det er mest den oppmerksomhet delen som gjør at jeg føler det sånn Blir litt sånn "Godt" å få bekreftelse, særlig når jeg hart fått to barn. Føle liksom at jeg har litt "draget" enda hvis du skjønner? Jeg ser forøvrig på det på samme måten som deg, litt krydder som gjør meg fryktelig mye blidere:-p
Muffinsmamma Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 ja enig, det er så deilig å merke at man har draget hehe. Og ikke minst oppmerksomheten, som alltid er en vekker for meg. Første året etter at jeg fikk barn ble jeg veldig stresset om noen prøvde å flørte med meg, det vil si, jeg skjønte ikke hint, lurte på hvorfor noen stirret på meg osv... også kom jeg ut av boblen og skjønte at jeg faktisk kanskje fortsatt kan få beundrere til tross for morsrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå