Gå til innhold

fy faen for en dritt han storm er..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha det er tv mamma26:P

Dessuten skjønner jeg han godt!

Skrevet

jeg tror ikke at jeg hadde klart og oppføre meg helt normalt selv om jeg hadde fått de beskjedene han har fått den siste tiden

Skrevet

synes ikke at det er rart at han reagerer som han gjør egentlig.

Skrevet

Han har det sikkert ikke så lett han heller da. Er mange måter å reagere på hvis man får et sånt "sjokk". Vil heller si at jeg syns Vilde er en dritt, ho må jo ha visst at det var en mulighet for at at (minst) en annen kunne være faren.

Skrevet

jaaaa lever meg inn i det :))) hoho

Skrevet

Nehei, syns ikke han er en dritt i det hele tatt!

Det er jo kjempesynd på ham, og ikke rart at han reagerer merkelig.

(Og til du som sa at det bare er tv: Det ble sagt i går også, og vi er klar over det ja;-) Men det må da være lov å leve seg litt inn. Den halvtimen er MIN, og jeg elsker å leve meg inn! ;-))

Skrevet

TV? er det TV? hva skal det bety? hehe

Skrevet

Hehe, noe må jo engasjere:-p

Skrevet

hihi... jenta mi på snart 3 her å så cæsar litt.. (litt sen i seng i dag ja)

hun begynte å gråte så tårene ramlet da pelle mista blomstene...

*ler*

hun gråt å gråt.. han miiiista blomstene mamma...får kje lov å ta han di der.. blooooomsetene mamma

Skrevet

hehe... bare happy for at Viggo og Juni kyssa, jeg!!

Skrevet

har mistet litt tråden i cæsar jeg, hva skjer med storm om dagen?

Skrevet

Syns synd i storm som rotet seg bort i en tullefitte som vilde jeg... :-)

Skrevet

Jeg synes litt synd på storm jeg....men jeg synes han kunne spart seg for å si at han ikke ville ha noe med gjert å gjøre....skjønner ikke de har bondet jo, også vil han bare skyve den lille stakkars babyen ut av livet sitt? Ja joda skjønner det er vanskleig når en får en slik beskjed asså, men likevel, hadde ikke klart å bare å gå fra en unge som jeg var blitt så glad i. dessuten sa han jo at han ikke ville ha noe med den lille babyen i magen heller....tenk om det faktisk var hans da? Greit nok, hun tar abort, men det kunne jo ikke han vite da.

Også Vilde da, hun er jo ikke noe engel selv, men jeg må inrømme at jeg synes litt synd på henne jeg. Greit at hun har gjort utrolig mye dumt, men det kan hun uansett ikke gjøre noe med nå. Dessuten så trodde hun vel selv hele tiden at det var storm som var faren? eller har jeg gått glipp av noe her? Jeg mener, så lenge hun trodde det selv, så har hun jo egentlig ikke lurt han!

Er jeg den eneste som synes littegrann synd på vilde? Jeg synes det høres så tøft ut å være i hennes situasjon jeg.

Og her lever jeg meg skikkelig inn ja:)

Skrevet

Ja, det er synd i henne for at hun er så korttenkt. Hun var jo ikke dopa eller bevisstløs den kvelden hun ble gravid med gjert. Enhver oppegående person hadde skjønt at det kunne være han andre alikevel.

Lever meg litt inn jeg også. ;)

Skrevet

Men jeg har ikke fått med meg at det kunne være en annen jeg, men det skjønner jeg nå

Skrevet

Oioi,var det han andre som var faren eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...