Anette_engel i august Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Var på apoteket for litt siden for å skaffe ett eller annet mot den hersens kvalmen. Damen bak kassen anbefalte Weifa Complete ingefær med peppermynteolje mot lett kvalme og urolig mage. Jeg kaster en tablett i meg før jeg har forlatt apoteket, men når jeg kommer hjem ser jeg at gravide og ammende bør rådføre seg med lege før bruk! Noen som vet om disse tablettene er farlige? Utrolig dårlig av den damen å selge det til meg uten å informere om sånt:-(
K75 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei, Jeg sitter med samme pakning foran meg og lurer på det samme. Har søkt på ingefær på denne nettside og fått mange ulike svar. Her er alt fra advarsler til andre som hiver innpå. Jeg tenker at jeg vil spør min egen lege for å være sikker. Jeg vil ikke ta noen sjanser. Lykke til med svangerskapet=)
Anette_engel i august Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg spurte legen min om dette, og han sa at ikke kunne si noe om dem, for han hadde aldri hørt om dem før. Fikk heller resept på Afipran, som funker som bare juling:-) Lykke til selv!
laffeline Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg fikk lov av legen min til å ta én slik per dag, så det går nok helt fint for dere å gjøre det samme. Har de siste dagene kjøpt imsdal flaskevann med pære og ingefær, har en liten fornemmelse av at det har hjulpet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå