prekæs Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Det burde virkelig vært marked for pene trampoliner. Er jo dritstøgge. Eller? Er det noen som synes de er dekorative? Og ja. Jeg skjønner at en trampoline ikke skal dekorere. Men likævælæ
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 De er gøøørstygge! Hadde jeg vært så heldig å ha fin stor hage så hadde jeg aldri satt opp et sånt makkverk i hagen hehe men det er da pga sikkerheten også..
prekæs Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Ikke sant har set massevis av forferdelige plasseringer. Den verste var ved siden av gjerdestolper i jern som stakk opp. Uten gjerde. tankeløst og seff uten sikkerhetsnett.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Kommer aldri en trampoline her i hagen vår, samboeren er en prinsippfast fyr, og godt er det siden jeg er litt mykere og lettere å overtale ;-) Men jeg har skile, huskestativ, sandkasse og så kommer det ei lekestue og annet snadder for de små etterhver. Egen lekeplss i et hjørne av tomta på 2mål er ikke å forakte
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 jeg har egentlig aldri målt penheten på en trampoline siden det er en bruksting og en leke. pleier ikke måle penheten i de andre lekene hans heller. men det hadde kjanskje vært ok om ikke alle var blå. i grunn ett fett for meg
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 herrgud, kan jo ende med tragedie sånt, sett mye rart selv...livsfarlig rett og slett.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns også det er utrolig stygt. Det værste er at omtrent ALLE har trampoline i hagen sin nå! Kommer aldri til å kjøpet det til mine barn. Både på grunn av sikkerhet, det er stygt og man vet ikke hvilke skader det kan påføre barnas skjelett bla.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Oi så langt de hadde tenkt hehe, noen ganger blir jeg helt overrasket over at folk kan være så korttenkte Kanksje jeg skal binde fast snuppa på en sykkel å sende henne nedfor en bratt bakke uten hjem for å se hvordan det går? En unge kunne jo ha blitt spiddet :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå