♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 NEI!!! Om jeg ikke liker vedkommende orker jeg ikke handle der inne =(
hit og dit Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Njæi. Eg trur ikkje det, men så har eg aldri vert oppi problemstillinga heller. Det skal ein del til før eg mislliker folk, så med det i bakhodet så tenker eg at eg hadde unngått personen så godt som mulig. Eg har servert hamburger, då eg i ungdomen jobba på gatekjøkken, til ei eg virkelig ikkje likte, og eg klarte å la være å putte noko ekkelt i den. Det var ein liten indre kamp.
Ikkelektuell Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hvis jeg trenger noe i den butikken, så handler jeg vel der. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke det?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg jobber i en butikk hvor en jeg ikke liker jobber... håper hele tida å ikke bli satt opp på like vakter med denne, men sjefen min synes jeg er så flink med denne personen (som er litt tilbakestående) at han setter oss opp samtidig......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå