Gå til innhold

Snille arbeidsgiveren min:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal jeg si ex-arbeidsgiveren..... Jeg har jo sluttet fordi jeg ikke kan gå tilbake til yrket mitt igjen.

Men så ringte hun og fortalte at alle jentene skulle ut å spise neste uke, og lurte på om ikke jeg kunne bli med:o))

Selvsagt kan jeg det, det skjer jo ikke så mye spennende i et liv hvor man ikke er i jobb.

Så nå nyter jeg bare godt av den tidligere jobben min, blir invitert på julebord og middager. Får gaver til jul og gaver som vi skal gi til kunder...

Men så har hun jo også sagt at hun ikke vil gi slipp på meg:o))

For det kan jo skje et mirakel som gjør at jeg kan komme tilbake i yrket, og da vil hun stå først i køen sier hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig koselig da!

Det viser jo at du er verdt å ta godt vare på og slike mennesker som ser det vokser ikke på trær:-)

Kos deg masse med gjengen og nyt godt av at du er det fine mennesket du er:-)

Det unner jeg deg virkelig!!!

Skrevet

Hurra or snille arbeidsgiveren. Kos deg og nyt det å være ønsket. Det er nok vel fortjent ;-)))))

Skrevet

for.... or... Er'e så nøye da...?

Skrevet

Så flott at arbeidsgiveren holder fast på deg og inkluderer deg i sosiale sammenhenger.

Mye av identiteten vår er jo knyttet opp mot hva slags jobb vi har og det er jo en stor del av dagen/livet som går med til å være på jobb.

Vi som har fine arbeidsgivere/eks arbeidsgivere er heldige!

Skrevet

Så hyggelig av henne; det er godt å føle seg verdsatt - og du er tydeligvis dyktig i jobben din! Og hvem vet - kanskje en dag! c",)

Skrevet

He he he... ja klart jeg fortjener det:o)

Er det ikke det de sier i shampoo reklamen da???

Ja det er hyggelig at noen tenker på meg i den sammenhengen.

Og uansett vil det være en god referanse ved et senere jobbsøk.

At jeg er likt altså.. Men ja, jeg er, -var god i jobben min og jeg savner det å ha en jobb man er god i.

Når jeg etter hvert skal søke jobb i noe annet, blir det jo helt uten erfaring, og det blir skummelt det.

Skrevet

Kanskje du kunne undervise i det du er god i?

Skrevet

Hurra for verdsettelse og et inkluderende arbeidsliv! Og hurra for at du skal ut med kolleger. Det fortjener du. Kos deg!

Skrevet

Det viser at hun er veldig veldig snill,og at du er en utrolig flink ansatt som hun håper å få huka tilbake igjen ;o)

Kos deg,blir sikkert kjempegøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...