Gå til innhold

I dag trodde jeg vi skulle miste alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen så redd jeg ble! Skulle lage middag, kyllingwok, hadde først ilje i panna så fant jeg ut at jeg skulle på do en tur. Må ha brukt litt tid, for når jeg kom tilbake stod det tykk røyk opp fra wokpanna. Tok den av plata, og da tok det fyr i oljen! Åååå tror ikke jeg har vært så redd før, slengte panna i vasken og slo på vannet, men selvfølgelig ble det større flammer da, stod oppetter skapdørene. Fy altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sjokk*

hvis jeg ser ordentlig flammer her hjemme en gang så vet jeg IKKE hva jeg gjør:O

Skrevet

Det er ganske merkelig for man vet i utgangspunktet at man aldri skal helle vann i brennende olje, det er som bensin på bålet. Men når det først begynner å brenne så mister man hodet helt!!!

Jeg begynte å blåse når engangsgrillen tok fyr i treværket hahahahahaha :D

Skrevet

vann i olje??? Det er ikke så bra det da, bare så du vet det (noe du sikkert så når det kom mer flammer)... lokk på neste gang!

Skrevet

Ja, det er lett å miste hodet når man får panikk.

Jeg vet veldig godt at hvis det brenner i stekepannen, skal ilden kveles. Håper jeg husker det den dagen jeg står der med full fyr i stekepannen.

Skrevet

Jeg vet jo at man ikke skal ha vann over brennende olje! Jobbet på gatekjøkken i mine yngre dager, og fikk full opplæring i sånt der. Men jeg ante plutselig ikke hva jeg skulle gjøre, fikk helt panikk!!

Skrevet

Så bra det gikk bra! =o)

Neste gang kommer du til å kvele med lokk, det er jeg sikker på.

;o) Skjønner panikken.Den kan komme fort når man står midt oppi noe sånt. Jeg har hatt noen småbranner på kjøkkenet selv...huff,hehe. Men kvelet alltid flammene, og skrudde av varmen.

Men jeg forstår man kan få panikk som du gjorde, og tenke feil i øyeblikket man står der med flammene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...