Gå til innhold

Noen som har prøvd de nye ferdiggrøtene til nestle her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt de smak hos deres små??

Falt absolutt ikke i smak her hvertfall! Prøvde den både kald og varm og to forskjellige smaker. Men nei da! Og jenta mi som eeelsker grøt! Tenkte at de kunne være sjekke å ha med seg når vi skulle ut å reise. Glad jeg sjekket om hun likte de først da :D

Synes den også var litt vel flytende. Rant jo av skjea når jeg skulle mate jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på straks 10 mnd og kjøpte en fra 6 mnd og han spiste den uoppvarmet. Ikke kjøleskapskald da.

Spiste ca halve boksen og det gikk greit. Ble litt mye gris siden den var så flytende da.

Men gutten min spiser ikke alltid hele posjoner uansett han da og er ikke noe særlig glad i annet enn mm så jeg tolker dette som at han likte det...

Skrevet

Tenker du på sånn boks/kartong (samme som ferdigblandet mme kommer på) med havrevelling?? Jeg fant sånn i sverige og tenkte det ville være genialt. Her går det ned på høykant! I likhet med det meste annet vi gir henne ;) Vet at den er veldig tynn, men er fint for oss siden vi har den på flaske. Har smokk med ekstra stort hull, så det går fint sånn. Synd jenta di ikke likte det, for det er utrolig genialt på turer, osv..

Hvilke smaker fant du? Og hvor kjøpte du? Vi vil ha mer!!! :D

Skrevet

Vi prøvde den med havre og eple i dag, og den fallt godt i smak her iallefall :) Han spiste den romtemperert. Men jeg er enig i at den var veldig tynn, ble mye gris gitt.

Skrevet

Det er klart den er tynn. Det er jo velling ikke grøt.

Skrevet

Det skal jo være grøt.. det står det jo på pakken også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...