meya Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg håper at noen av dere har erfaring med dette??? Er jeg gravid?? Det vil i så fall bli et nytt barn med1. eggeløsning 6 mnd. etter siste fødsel... Takk for svar :-)
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg testa meg i dag tidlig med CB, fikk negativt resultat å det resultatet forble negativt... å er det ennå! Men man skal se bort ifra alle forandringer som skjer etter 10 min står det i bruksanvisninga.. :S
Goomba84 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg fikk sånn på to tester, fredag og søndag (før 10 min). Ikke for å skuffe deg, men jeg fikk mensen på fredag. MEN, det skal sies, at jeg er ikke sikker ennå jeg heller nettopp pga streker VS mens og diverse vante mageplager, men hadde jeg vært deg hadde jeg testa med en annen test. QR eller noe. Jeg venter på tester fra billige-teste.dk, der betalte jeg 89 kr tilsammen for 10 tester og frakt.. Har hørt mye om de strekene på CB etter at jeg testet slik selv. Noen sier at en strek betyr gravid uansett, mens andre har testet sånn og fått mens etterpå. Ikke lett å forstå seg på, men mitt råd er å kjøpe ett annet merke:) Lykke til. Håper vi er gravide begge to, og du som svarte først;)
meya Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal kjøpe en ny test i morgen og ta ny prøve. Vi har lyst på et barn til, men jeg håper egentlig at jeg ikke er gravid ennå, siste barnet vårt (Nr.3) er bare 6 måneder... For dere som har svart meg og alle de andre her håper jeg at det kommer babylykke veldig snart (og for meg helst ikke før om to-tre måneder) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå