Vannekanne Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jippii! Blir så gøy! Håper alt er i orden og slikt, og så er jeg så spent om vi klarer å se om det er gutt eller jente! Håååååper h*n viser seg frem.... Ordinær UL for dem som lurer, er 19+2 i dag..
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei, Masse masse masse lykke til.. :) Du kommer til å smile fra øre til øre når du går ut døra hos jordmor Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå