Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har noen jeg missliker, men hater dem nei tror ikke det. . Hvordan vet man at man hater dem? Er det noen forskjell på å hate å misslike? Eller er det bare ett ord som blir brukt?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 akkurat nå så hater jeg ingen, men ja jeg har følt hat ovenfor noen. Vanskelig å beskrive hvordan et hat føles, men lit værre enn bare å misslike en person. Har veldig mye sinne også mot en person man hater.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hat er jo en veldig sterk negativ følelse! Jeg vil tro at jeg kunne hate et menneske som skader min familie/barn med viten og vilje. Hat kan vel være en følelse/tanke som å ønske en annen person noe vondt eller en fryktelig død. Hevntanker = hat??
blond Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hvordan vet du at du elsker et menneske? Er det forskjell på å elske og å like?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 for meg er hat mere sånn som at du virkelig ikke bryr deg lenger, og du driter i hva som skjer med personen. spesielt hvis det går fra kjærlighet, til sjalusi til hat.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Hat er å se for seg en person bli mishandlet til døde, mens man kjenner en god og varm følelse inni seg...
Nora Liza Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Den gode og varme følelsen får jeg når jeg tenker på at min første kjæreste nok en gang kommer til å kjøre seg i hjel. Kan vente lenge på det, og blir nok like varm glad hvis det skjer om 20 år. Uansett så er verden et bedre sted uten ham, så jo før jo heller.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Nok en gang kommer til å kjøre seg i hjel?` Så han har kjørt seg ihjel, og du nyter at han er død, men at familie/venner av han føler et stort savn? Eller at du gjerne vil han skal dø, og helst da kjøre seg ihjel? Fikk inntrykk av at han har kjørt seg ihjel, samtidig som du skriver jo før jo heller... Stygge tanker, må være vondt å ha blitt så såret av noen følelses messig som deg, å føle at man ønsker eks kjæresten død på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå