Gå til innhold

Noen som spår her, KRIIIISE!! Hjelp....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 3 mnd siden fødsel, er jeg gravid igjen???!!! Please, noen svar meg? Har en sønn som ble født 05.02. og har nå litt mistanke om at jeg er gravid igjen, er jeg det?!!! Og tilfelle når termin, hvilken kjønn? På forhånd takk for svar :)) Jeg er født 04.10.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så mangen son spår her....kan du ikke bare kjøpe en graviditetstest?

Skrevet

jeg ser to gutter.. du er nok gravid med tvillinger.. termin rundt 20 januar, men de kommer til verden noen uker før det...

Skrevet

ja du er gravid!

terminen din blir 21 januar 2009 og det er en gutt.

Han vil vokse opp å bli en høy og mørk herremann med gode manerer og vil etter mye om og men finne seg jobb som søppelbilsjåfør.

Dette er et yrke som vil bli robotisert raskt så til slutt mister han jobben som sjåfør og ender opp som søppelsorterer.

Som 19åring vil han finne seg en søt liten jente med krøllete hår som han vil forelske seg i og til slutt gifte seg med. Sammen vil de få tre barn som alle tre vil følge sin fars fotspor som søppelsorterere. :-)

Skrevet

Skal kjøpe test, men er stengt nå, klarer ikke vente til i morgen...

Skrevet

Åh.. jeg har også lyst til å bli spådd! Er født 16.05.80 og er gravid.8+1. :)

Skrevet

Anonym 19.22: Er du så tett i omløpet at du ikke skjønte at det var kødd????

Skrevet

Kansje lurt med prevensjon.

Skrevet

Jada smartass, det er klart vi bruker beskyttelse, hørt om uhell? Enkelte må bare finne noe å hakke på ved ALT!

Skrevet

Anonym19:24 Det må være vondt å ha så dårlig selvtilitt og selvbilde at du må rakke ned på andre mennesker på en slik umoden og patetisk måte.

Hva så om 19:22 ikke skjønte det var kødd? Hvorfor må du trøkke på vedkommende på en slik barnslig måte?

For alt du vet så kan det være at 19:22 køddet også. Tenkt den tanken?

Nei....all sympati til deg Anonym 19:24. Du må ha det skikkelig dritt.

Skrevet

Jeg ser trillinger, 2 gutter og en jente.

Skrevet

Er her ingen som kan svare seriøst? Som virkelig KAN spå?

Skrevet

Jeg kan spå:

Og bare ta det helt med ro, du er ikke gravid.

Bare å ta en test i morgen om du vil, men jeg lover deg at det ikke er noen som helst form for baby i magen din nå.

Skrevet

Tusen takk StineMarie+røveren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...