Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 og en mann ringte meg ned dag og natt, og til slutt kom med det råd; jeg gir deg et råd som venn, vit hvem du dealer med før du snakker uten respekt. Skal jeg se på dette som en trussel?jeg fikk nemlig litt "creeps"!!!! I natt drømte jeg at denne mannen drepte meg i en trappeoppgang i en blokk, mens jeg ventet på en venninne som var på do! og jeg skrek han måtte ikke gjøred for jeg var gravid, så sa han at babyen kunne få d fint på barnehjem.....ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 huff ekkelt :\ jeg ville sett på det som en trussel ja..er det noe som har sjedd nå nylig ? ingen tlfnr du kan søke opp ? fortsetter det ville jeg gått til politiet for trakkasering og trussel..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 det skjedde vel for en måneds tid siden da, men det var nå nylig at jeg drømte det...jeg har spart på den sms'en dritlenge nå! i tilfelle d skulle skje noe, men så var innboksen full, så skulle jeg slette noen meldinger, så kom jeg til å slette alt! åårh! jeg søkte på nr men d var ikke registrert heller, men han visste veldig mye om meg, sa hva han ble kalt i vennekretsen, og en venninnne av meg visste hvem han var, og hu sa han var bad news og sinnsykt psyko....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 kanskje ikke så mye å gjøre med det nå da..men hvis veninnen din vet hvem det er ville jeg jo annmeldt han da...du får gjøre det hvis du skulle høre noe mer fra han..ekkelt uansett ja
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Du bør anmelde... Fordi skulle det da komme flere trusler så er det bra at det allerede ligger noe inne. Og skulle noe skje så har han allerede anmeldelser på seg som veier tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå