Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 lille Ronja er kjempe blid og glad i de fleste... men om kvelden mellom 7 og hal 9 før hu tar natta, er det umulig at pappan hennes feks. er alene med henne. for to dager siden var jeg borte i et par timer på kvelden og sambo tok henne, men da jeg kom hjem var hu kjempe rød rundt øya og hadde gråti ei stund..(stakkar) men så fort jeg tok henne begynt hun og smile og sovnet ganske fort.. også i går var vi på et bilshow og da passet farmora hennes a i et par timer, og det samme skjedde uff og uff er altid jeg som roer henne for kvelden, så gullet har nok blitt litt mammadalt... jeg syns jo selfølgelig det bare er kjempe kos jeg hihi men kan kansje bli et problem hvis vi skal ha barnevakt over natta??? noen her som har opplevd det samme? og hvordan evt er det og ha barnevakt da? snuppa er foresten straks 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 samme problem her ja. Snart 6 mnd. Jeg syns ikke det er noe gøy.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 nei blir litt slitsomt, for de timene får jeg ikke gjort annet en og bare sitte med hu på fanget.. hmmm kan det være at jeg har sjemt a bort for mye??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå