Nr3på vei, to tette:) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 når de er litt missvisende. De sier jo at før 12 uke er de kritisk ang sa, men det er sjelden det står samtidig og de fleste av disse prosentene er faktisk gravide som mister før de vet om at de er gravide. Det er jo egentlig veldig beoligende da, og synes det er en positiv ting som burde nevnes oftere:)
Qvinde Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Helt enig! Første gang jeg leste det ble jeg rimelig lettet:)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 For når man tenker på oddsen så er jo faktisk den god, men vanskelig å tenke hele tiden da man ser og hører om de som mister. men jammen meg er det jo mange som får bar av alle inne her f,eks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå