Gå til innhold

Hvorfor operere med teorier...


Anbefalte innlegg

Skrevet

når de er litt missvisende. De sier jo at før 12 uke er de kritisk ang sa, men det er sjelden det står samtidig og de fleste av disse prosentene er faktisk gravide som mister før de vet om at de er gravide. Det er jo egentlig veldig beoligende da, og synes det er en positiv ting som burde nevnes oftere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Første gang jeg leste det ble jeg rimelig lettet:)

Skrevet

For når man tenker på oddsen så er jo faktisk den god, men vanskelig å tenke hele tiden da man ser og hører om de som mister. men jammen meg er det jo mange som får bar av alle inne her f,eks....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...