Gå til innhold

Jeg vet dette høres sykt ut, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg unner min tidligere sjef som mobbet meg ut av jobben og av arbeidsforholdet mitt faktisk talt den kreftsykdommen hun har fått.

Ikke har hun hår på hodet og hun ser kjempedårlig ut, jeg synes det var rett hun også kunne få kjenne på litt smerte og lidelse faktisk talt.

Har pga dette monsteret vært sykemeldt på rehabilitering og er nå i et nytt arbeidsforhold og heldigvis for det.

Som man selv påfører andre smerte, kan man selv oppleve smerten og uvissheten i dobbel kraft tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva får du tilbake for å unne henne dette da??

Skrevet

jeg unner faktisk ikke min værste fiende å få kreft..så du får ingen medlidenhet fra meg der iallefall

Skrevet

er det rart det er krig i verden,usmakelig.

Skrevet

er litt drøyt å unne andre slik smerte - du skulle vel kanskje sluttet i den jobben lenge før du gjorde.

Skrevet

Det der må jeg si var harde ord.

Skrevet

Det er vel litt drøyt å "unne" noen det? Da synker du iallfall på hennes nivå. Noen ganger må man lære å tilgi og glemme. Å "hevne" seg ved å ønske andre kreft er bare patetisk!

Skrevet

Greit at jeg virkelig har "hatet" folk, men har aldri unnet noen kreft eller ønsket dem død..... :/

Skrevet

alle tanker og negativitet man sender ut får man tilbake. derfor må en være forshiktig med slike ønsker. skjønner at du er lei deg for hva hu gjorde. men å unne henne kreft er harde ord.

Skrevet

å, slutt med det derre "the secret" babbelet da...

usmakelig og høyst unødvendig av HI, men come on...denne dama har tydeligvsi gjort livet hennes fryktelig - men ingen unnskyldning for det!

Skrevet

Jeg håper for din skyld at du ikke har opplevd kreft på nært hold og vet hva det kan innebære, for i så tilfelle er du faktisk så blåst som du fremstår.

PS Hvorfor ikke rette litt sinne mot deg selv? Du kunne sluttet i jobben lenge før du lot dem mobbe på deg sykmelding.

Skrevet

så fint at du fratar deg selv alt ansvar for eget liv.....

you go girl! du vil nå langt på denne måten

Skrevet

Jeg kan veldig godt forstå deg HI,har et menneske laget livet ditt til et helvete,så kan jeg forstå at du fryder deg når dette menneske virkelig får seg en smekk.

Det at noen sier at du skulle sluttet i arbeide lenge før du gjorde,er jo helt bak mål,ingen skal måtte slutte i jobben fordi sjefen eller andre mobber deg bort.

Selv måtte jeg slutte i en jobb pga sexuelltrakasering fra sjefen og det var ikke kjekt i det hele tatt,men hadde en kjekk lege som sykemeldte meg,mens jeg gjorde det jeg kunne for å få meg en ny jobb,som jeg heldigvis fikk etter et par månder.

Gå med hode høyt hevet HI,men for din egen del,legg det bak deg,sjefen din kjenner ikke noe vondt av hatet ditt,det er du selv som blir tæret opp innenifra.

Skrevet

Skjønner deg godt!

Nå får kjærringa se at livet ikke er en dans på roser og smake sin egen medisin!

Skrevet

Skjebnens ironi (eller noe sånt). Sånn er livet...

Skrevet

Usmakelig, HI......ikke rart det er krig i denne verden!!

Skrevet

Det at du unner henne det, er heller ikke bra for din helse. Ganske negativt å hate noen så mye. Det beste er å tilgi, gå videre. Det man sender ut kommer tilbake, Det gjelder for deg også.

Noen ganger kan en vel få slike tanker om andre som en har blitt såret av, Da er det bare å sende tankene bort igjen.

Skrevet

Ja HI, det hoeres sykt ut og det ER sykt! Tror du trenger profesjonell hjelp, du ma jo vaere gal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...