Gå til innhold

Er dette en jente-seng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser litt jentete ut ja..

Skrevet

Jeg synes ikke den er spesielt jentete...

Skrevet

nei tror den ser bare sånn ut pga sengetøyet. forestill deg blått i stedet :o)

sengen er jo hvit står det jo...

Skrevet

kommer jo litt ann på hva du har av sengetøy også da, klart den ser jentete ut med rosa og rødt oppi;)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Vi vurderte denne sterkt til jr, og tenkte ikke engang over at den kunne være jentete.

 

Til og med den svarte smijerns senga de har er kul i ridder sengetøy :-)

Skrevet

Tja, storesøster her i huset har den:-)

Jeg syns egentlig den er ganske jentete og tror den vil være det med "guttesengetøy" også.

Men det er jo en kjempefin seng, så det spiller jo forsåvidt ikke noe særlig stor rolle:-)

Skrevet

Hvilken farge er det egentlig på fotenden og hodeenden? På min skjerm ser det rosa ut, men regner med det er feil. :)

 

Jeg synes ikke den ser jentete ut, kunne godt kjøpt den til gutten vår. Synes det var ei kjempefin seng. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...