TurangaLeela Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S89829082 Den er så genial pga sengehester på begge sider..men synes den er litt jentete...
Scorpiogi Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 nei tror den ser bare sånn ut pga sengetøyet. forestill deg blått i stedet ) sengen er jo hvit står det jo...
skimre Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 kommer jo litt ann på hva du har av sengetøy også da, klart den ser jentete ut med rosa og rødt oppi;)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Nei, det synes jeg ikke. Vi vurderte denne sterkt til jr, og tenkte ikke engang over at den kunne være jentete. Til og med den svarte smijerns senga de har er kul i ridder sengetøy :-)
Monajenten Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Tja, storesøster her i huset har den:-) Jeg syns egentlig den er ganske jentete og tror den vil være det med "guttesengetøy" også. Men det er jo en kjempefin seng, så det spiller jo forsåvidt ikke noe særlig stor rolle:-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Hvilken farge er det egentlig på fotenden og hodeenden? På min skjerm ser det rosa ut, men regner med det er feil. Jeg synes ikke den ser jentete ut, kunne godt kjøpt den til gutten vår. Synes det var ei kjempefin seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå