2010 baby =)? Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Heisann! Har langt blondt hår med litt oppklipp og lugg! Har tidligere brukt TIGI Bedhead Hardhead men har lyst å prøve en ny. Liker aerosol da de er litt lettere for mitt tynne hår. Noen som har noen tips ?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 big sexy hair er driiitgod! kjøpes hos frisør til 210kr (stor flaske!!) eller som kopi, 2Besexy eller hva den heter, på H6m, til 60 kr...synes de er kjempegode begge to jeg=)
2010 baby =)? Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Okei, ja har hørt om den =) Hadde tenkt å bestille på nett på lookfantastic men tror ikke de har den gitt...jaja 210 kr er ikke såååå ille om den er bra =) Men gir den hold liksom? Ikke sånn dritt masse men heller ikke fettete ?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 det finnes forskjellige styrker på den de har hos frisøren, den ene er helt perfekt, mens den andre syns jeg håret blir så stivt som jeg ser ut til å ha fått 1000 volt i meg:P Den gir hold til tusen, bare husk å spraye inntil hårrøttene=) men det gjør faktisk den de har hos hennes og maurits også, men der skal visstnok den gule flasken være best;)
2010 baby =)? Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Okei takk for tipset =) Skal å se etter det imorgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå