Gå til innhold

Noen som venter med å handle til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ha en kontrast tråd her:)

Eg er 22 uker i dag og har enda ikke kjøpt 1 ting til babyen, flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 20 her og ikke kjøpt noen ting. Tenkte kanskje jeg skulle benytte sjangsen til å få kjøpt fine og noe rimeligere ting på Foreldre og barn festivalen neste helg. Klær og annet smått venter jeg med til etter sommerferien.

Skrevet

Jeg er 23uker i dag og har kun kjøpt et par klessplagg!:)

Skrevet

Tenker sånn etter/rundt sommerferien eg også..sånn juli/august...da vil det være naturlig for meg å handle litt:)

Har full respekt for de som velger å handle tidlig, alle må gjøre det som blir riktig for de, men for meg føles det ikke riktig.

Skrevet

jeg er i uke 27 og har kjøpt vogn... Resten får vente til vi ser hva vi arver om en mnd tid. Ellers har det jo begynt å komme gaver alt da!?!

Skrevet

Oi...gaver allerede nå? Det var nå vel litt tidlig he he

Skrevet

jeg er i uke 28 i dag og har kun kjøpt en body til barnet...

Skrevet

jeg vil vente til jeg vet kjønnet.. etter det kjøper jeg nok litt tenker jeg :)

Skrevet

Jeg er også i uke 22, og har heller ikke handlet noenting.

Tenkte å begynne å handle litt i slutten av juli kanskje.

Skrevet

jeg tenkte å vente til etter jeg har vært på UL. (jeg er 20 uker på vei altså i uke 21 her inne når jeg skal på UL) Jeg har ikke lyst til å handle for tidlig, men jeg har heller ingen tro på at jeg kommer til å orke å handle masse når jeg er for stor og tung :)

Skrevet

Er i uke 23 og har ikke handlet noe enda. Men så har jeg en del stående da.

Skrevet

her har jeg kun kjøpt bilstolen (den var på tilbud så bare kjøpte den da vi hadde bestemt oss for modell). ellersså vet jeg at jeg arver en masse utstyr så er ikke så mye jeg trenger og kjøpe :-)

Skrevet

Jeg begynner uke 27 i dag og har fått noen gaver, har kjøpt en body og vet hvilken vogn jeg skal bestille i slutten av mai (kombi med babybilsete)! Svigers skal kjøpe seng til oss så vi skal kikke litt i helgen.

Jeg har kikket masse både på klær og utstyr generelt og vet ca hva jeg må ha men har liksom ikke klart å komme i gang enda. Men jeg skal på Babys R'Us i helgen (i Spania) så det kan hende jeg plukker med meg litt da.

Ellers stresser jeg ikke, alt kommer i hus før babyen kommer ut!

Skrevet

Jeg har bestillt vogn i dag, men bare fordi den fargen jeg skal ha er på vei ut av produksjon, så jeg måtte være rask..Jeg er bare i uke 14, så venter nok en stund til med de store innkjøpene. Har en liten gutt fra før, så jeg har jo mye utstyr, men noe nytt må man jo ha.

Råder alle førstegangs til å spre kostnadene litt utover (det er jo ikke akkurat billig alt man trenger til en nyfødt...) Ellers er det lurt å følge med på tilbudsaviser fra babyshop og barnashus etc. Der kan man gjøre noen kupp

Skrevet

Ikke kjøpt noe her heller, men har mye fra første pia. Blir vel å kjøpe noe smått etter ul i neste uke. Syns det er koselig å småhandle litt, trenger heldigvis ikke noe stort denne gang.

Om jeg hadde behøvd både seng, stellebord, vogn, bilstol og alt av klær mm, ville jeg nok begynt så tidlig at jeg ikke trengte å blakke meg helt på en gang...i alle fall begynt sparingen:D

Skrevet

I uke 20 og har kjøpt en del klær, men ikke noe utstyr som feks. vogn, seng o.l.. Dette venter vi med til slutten av svangerskapet heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...