Gå til innhold

Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Mistenkte bihulebetennelse i går, selvsagt på dagen jeg var invitert til halvbursdagsfest hos en av mine beste venninner. Jeg skulle bare legge meg litt, men jeg blei helt paralysert i hodet og sov i mange timer og hadde en drøss med mareritt. (Hadde heldigvis sagt i fra til venninna mi, så hun venta meg ikke). Så i dag skulle vi en hel gjeng på omvisning på Freia...har liksom vært planlagt siden oktober i fjor, men blitt utsatt, og nå var endelig dagen kommet. Jeg har jo lagt på sofaen i hele natt og dag...fikk ikke laga særlig mat (takk og pris for micro) og hatt problemer med å holde meg oppreist. Skulle hente Telma tidlig i barnehagen i dag for å kose oss før jeg skulle på omvisning, men det blei det selvsagt ikke noe av.

Så blei klokka 17, og det var da omvisningen starta, og hva tror dere skjer kvart over 17? Jo, hodepina forsvinner! Så nå er jeg sur på kroppen min...vært småsyk i hele mai, og det har ødelagt så mange planer både med jentene og med vennene mine. Synes faktisk det er enda værre å ikke ha hodepine, alt virker så forgjeves...kunne jo vært på Freia med de andre da!:-( Men da får jeg bare håpe jeg blir ordentlig frisk nå da...så kan jeg være med jentene i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring!

@>--->>---->----------

Skrevet

Typisk det ja. God bedring!!

(hva er halvbursdagsfest...?? aldri hørt om.. )

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Takktakk...er i grei nok form i dag, noe som passa supert siden barnefar er syk. Så fikk jeg også sove godt i natt, noe som er lenge siden.

En halvbursdag er jo når man blir 10,5, 14,5 og sånt...så det var 21,5-fest!:P Var egentlig fordi kostymefesten som skulle være der hun bor (studentby) så ut til å bli avlyst så hun ville ha en sammenkomst for sine venner, men så blei det kostymefest likevel etter at hun hadde planlagt alt, så hun kunne ikke bare avlyse!:P Men det positive i det er jo at jeg får treffe henne på kostymefesten, og da skal jeg jammen meg spise sjokolade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...