mamman te JM og M Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 kjørte veisja i bhg!! spiste frokost å så kom mormor litt før kl 10!!! vi satte brød deig,mens den hevde så skar vi opp elg kjøtt!! noe av kjøttet stekte vi å puttet i fryseren, mens noe ble gjort klart te å kvernes!!! så bakte vi ut brød, å så kverna vi kjøtt!! å mens vi stekte å hevde brød, så stekte vi kjøttkake å karbonade av kjøttet som var kverna!!!!!!!!!!!så satte vi en rundstykke deig, å når den var ferdig heva var alt kjøttet ferdig stekt!! så dro æ å henta veisja i bhg ca kl 3 så hun fikk være med å bake ut rundstykker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) så nå står de 12 kak brød å 4 poser rundstykker å kjøttkaker å karbonader på kjøkken bordet, som skal bæres i fryseren!!!! vondt i korsryggen å bekkene nu, men med 8 dager te termin kan han bare kom inatt ja :) å gjett om det lukter godt i huset :)
gullegget Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Nå ble jeg missunelig på innholdet i fryseren din! Så deilig! Jeg har vasket og støvsugd huset, tørket over dør karmer og kjøkken skapene, vasket badet og 3 maskiner med klær og ryddet i skapet til ungene i dag. Så kroppen min er ganske ferdig nå!
doffine Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Du snuppa.... DU SKAL HOLDE DEG ROLIG;))) Nå er de ikke lenge igjen... syns det var som i går du sa du var gravid....
mamman te JM og M Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 ja har gått fort dette :) rolig ja?? hva er det??? siden 1 mai har vi vært i 1 konfirmasjon,1 bryllupp, dåpen te emillie pluss at vi har flytta!!!!!!!!!!!!! tihi :) men nu e alt klart te lillemann så nu kan det bare starte syns æ :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå