Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hvor stor er sjangsen for at det blir graviditet? tror "ladningen" var i dongen, gubben sa ikke det motsatte iallfall! sluttet på pilla fordi sexlysten har blitt heeeelt borte, og nå har den kommet igjen så da ble valget kondom en periode for å se om det hjalp. Planen var ikke baby helt enda, men er ingen krise om det skulle skje jeg vil gjerne ha nå, men han vil vente litt. Jeg har ett barn fra tidligere forhold. funnet ut at jeg faktisk hadde eggløsning igår, og fruktbar periode var fra 10-15 mai... hmmmmmm......merket det VELDIG fort forrige gang, så hvis det skulle skje nå så kjenner jeg vel det fort! skal ha mensen om en uke ca... har ikke hatt mensen etter at jeg slutta på pilla, kun "pille-mensen".
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Sikkert liten sjangse for at du har blitt gravid...men muligheten er jo der!! Ta deg en tur på appoteket og kjøp angrepillen;)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Har jeg rett når jeg tror du innerst inne håper at du ble gravid ??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 vel, det hadde ikke gjort noe men ville ikke funnet på å bli det "med vilje" - kanskje det var hell i uhell?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hvis du leser godt nok, så ser du jo at hun gjerne vil ha baby nå.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 HI her, er litt babysyk - men sånn er det nå bare fyller 30 i år, gubben vil ha 2 egne barn, så kan jo uansett ikke vente fooor lenge! skjer det så skjer det! kondomer brukes nå uansett inntil videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå