Gå til innhold

hei ville bare si dette til dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er gravid i uke 10,det jeg ville fortelle dere er at da jeg var på ultralyd mente legen at jeg ble gravid den 18dagen,at det var da jeg hadde eggløsning,syns det var rart da jeg altid har trodd det var den 14 dagen,.

ville bare si det sånn at dere vet det,er jo ikke altid eggløsningen kommer den 14dag.

men uansett jeg ønsker dere alle lykke til:)

klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningen kommer ikke alltid på den 14 dagen nei. Det er heilt rett. Det er mer unntak enn regel det. Har man regelmessig 28 dagers syklus kan man stort sett gå ut i fra det. Det som er mer riktig er at eggløsning så og si alltid kommer 14 dager FØR mensen.

Skrevet

ja ok:) men ville bare si det uansett for det viste ikke jeg vertfall

Skrevet

Takk alvilde!

Skrevet

Takk :) Men hadde du 28 dagers syklus før du ble gravid?

Skrevet

ja hadde det,derfor syns jeg det var så rart at jeg ble gravid den 18dagen i følge hun som tok ultralyd..

Skrevet

Hei,

Jeg bruker CB F.monitor, og da har jeg som regel med 30 dagers syklus eggeløsning på dag 19 og 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...