alvilde Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hei, jeg er gravid i uke 10,det jeg ville fortelle dere er at da jeg var på ultralyd mente legen at jeg ble gravid den 18dagen,at det var da jeg hadde eggløsning,syns det var rart da jeg altid har trodd det var den 14 dagen,. ville bare si det sånn at dere vet det,er jo ikke altid eggløsningen kommer den 14dag. men uansett jeg ønsker dere alle lykke til:) klemmer fra meg
Babyønske �� Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Eggløsningen kommer ikke alltid på den 14 dagen nei. Det er heilt rett. Det er mer unntak enn regel det. Har man regelmessig 28 dagers syklus kan man stort sett gå ut i fra det. Det som er mer riktig er at eggløsning så og si alltid kommer 14 dager FØR mensen.
alvilde Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 ja ok:) men ville bare si det uansett for det viste ikke jeg vertfall
*Lykkeliten* Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Takk Men hadde du 28 dagers syklus før du ble gravid?
alvilde Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 ja hadde det,derfor syns jeg det var så rart at jeg ble gravid den 18dagen i følge hun som tok ultralyd..
Paprikka Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Hei, Jeg bruker CB F.monitor, og da har jeg som regel med 30 dagers syklus eggeløsning på dag 19 og 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå