Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg unnskylder meg før jeg begynner å skrive, da jeg selv synes dette er ekkelt. Men det hemmer meg i sexlivet så jeg må be om råd. Som nevnt over får jeg jevnlig byller i underlivet, store....noen får jeg presset ut enten blod eller gul guffe. (ser ikke ut som kviser) Er det noen der med liknende erfaring, noen tips om å få dette bort. Min samboer får nesten aldri lov å gå ned på meg, noe som er trist både for han og spesielt meg. Jeg takker for tilbakemelding.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det høres ut som det jeg har; Hidrosadenitt. Der finnes behandling. Be om henvisning til hudlege. Jeg går på Neotigason 25 mg dagl. nå, men har også prøvd Roaccutan. De demper disse byllene, men hos meg blir de ikke helt borte. Jeg har det bedre på medisin.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Har du blitt undersøkt av gynekolog?! Dette høres jo absolutt ikke behagelig ut, og en lege kan nok svare deg myyyye bedre enn oss her inne. Kom deg fort til lege, så får finner h*n ut hva de byllene er og du kan få behandling og føle deg bedre:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hi her. Først og fremst takk for svar :-). Jeg har faktisk gått til lege, men der sa de...nei pytt pytt dette er ikke noe farlig, det forsvinner av seg selv, men det har det IKKE gjort. Jeg får gå til legen igjen jeg da, en annen lege.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ja gå til en annen lege som tar deg mer seriøst. Du kan jo lese litt forskjellig om underlivsplager så kan du jo se hva det sannsynlig for at det er. Ønsker deg lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har samme problem som deg, men jeg er ikke så plaget i lysken. Men under armene. Jeg får digre byller . Store som to 20 kronestykker sammen. Di blir nesten svarte og er kjempe vonde. Orker ikke å legge armen intil da jeg har dem. mine har det gått hull på av seg selv og sa kommer det gul/grønn veske og med blod i. Lukter så vondt. har vært hos legen å jeg fikk time på aker Sykehus. Å legen der sa at sånn kunne jeg ikke gå. Han skulle ta den armen som var værst først å den andre etterpå. Men ble ikke noen operasjon for jeg hadde litt høyt blodtrykk så jeg skulle starte på noen tab så skulle legen skrive tilbake igjen. å ikke var det venteliste heller sa han. Hadde jeg ikke hatt høyt blodtrykk så kunne jeg fått oprasjon på 10 dager. Min venninne hadde byller under armene å hun har tatt oprasjonen. Hun svetter ikke mere under armene å hår veksten under der er litt rar, Hehehe. hun hadde også byller i skrittet, å hun fikk operasjon, men da hun skulle inn så snakka hun med en annen som hadde tatt en sånn oprasjon. hun sa det ble som store kratere der nede, men bedre enn å gå med vonde ekkle byller. så prat med fastlegen din å si du er plaga og at det plager deg. så kan du jo si at du har hørt om noen som har operert for det ( blir som en utskrapning der nede, bare på utsiden) Å det er dagkirurgi på det her i Oslo. det er det jeg skal på. Bare jeg får ned blodtrykket mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå