Gå til innhold

Litt frustrert og veldig spent!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg hadde utstrapning 9. mars og fikk positiv test nå 12. mai, med en mens imellom. Jeg er så forsiktig optimist, og håper at jeg virkelig er gravid!! Er litt oppgitt over meg selv som ikke tok en test før mens for å se om hcg var ute av kroppen. Tok blodprøve idag, veldig spent å se hva resultatet blir. Er det mulig at hcg ikke er på null 10 uker etter?? Noen som har opplevd å få positiv test så mange uker etter SA og ikke vært gravid?

 

Hilsen frustrert frue :/

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...