Blomsterpiken og tullene Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg hadde utstrapning 9. mars og fikk positiv test nå 12. mai, med en mens imellom. Jeg er så forsiktig optimist, og håper at jeg virkelig er gravid!! Er litt oppgitt over meg selv som ikke tok en test før mens for å se om hcg var ute av kroppen. Tok blodprøve idag, veldig spent å se hva resultatet blir. Er det mulig at hcg ikke er på null 10 uker etter?? Noen som har opplevd å få positiv test så mange uker etter SA og ikke vært gravid? Hilsen frustrert frue :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå