Gullkornet! Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei, er det noen som har opplevd å få graviditetssymptomer allerede få dager etter EL?
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 jeg hadde det jeg var selvsagt ikke 100% sikker, men hadde mine mistanker, hehe startet med krafige mensmurringer rett etter el og jeg pleier ikke å ha disse før 1 dag før forventet mens! uken etter fikk jeg kraftig hodepine som vedvarte nesten en hel uke! og til slutt uteble altså mensen og da var det bare å hive seg på testinga slo ut positivt allerede på ikm med qr og dagen etter stod det Gravid på cb digital etter bare 1 min )
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 j, hodepine, småkvalm, mensmurringer,ømme pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå