Gå til innhold

Tidlig graviditetssympt.? Noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har opplevd å få graviditetssymptomer allerede få dager etter EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det :) jeg var selvsagt ikke 100% sikker, men hadde mine mistanker, hehe :) startet med krafige mensmurringer rett etter el og jeg pleier ikke å ha disse før 1 dag før forventet mens! uken etter fikk jeg kraftig hodepine som vedvarte nesten en hel uke! og til slutt uteble altså mensen og da var det bare å hive seg på testinga :) slo ut positivt allerede på ikm med qr og dagen etter stod det Gravid på cb digital etter bare 1 min :))

Skrevet

j, hodepine, småkvalm, mensmurringer,ømme pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...