Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Den her inne som gav meg diagnosen kan kanskje være så snill å fortelle meg hva som feiler meg? hehehehe, må le.
KaMa Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Har du lyst å legge ved en link, eller fortelle hvilken tråd det er? Av og til er det godt å bli informert fra pålitelig hold. ;-)
Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 det nekter jeg ikke på.;o)) Men det er ikke kronisk da, hehehe. søker for tiden Norsk statsborgerskap ;o))
KaMa Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Sukk, den er så lang og jeg er bombesikker på at jeg ikke vil like det som står i den. Men den er helt sikker dønn pålitelig når det kommer til å diagnostisere andre mennesker.
Northernlights Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Sorry at jeg kommer med noe helt annet i denne tråden, men på søndag traff jeg tre svensker, fra Gøteborg, på en butikk. Kunne selvsagt ikke la være å snakke med dem. Jattetravligt ;o) Og etterpå ringte jeg mamma, og da kunne hun fortelle meg at hun har et søskebarn som er lege,som bor der. Broren til bestefar bodde der, og det har jeg sikkert visst engang i tiden, men har isåfall glemt det. Vi pratet kjempelenge =o) Koselige svensker! God bedring, forresten ;o) Drømte også om deg her ei natt. Men alt du gjorde var å KRANGLE! hehe
Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2008 Vi kan jo ta klipp og lim metoden ;o)) """eh, cat, nå er ikke du verdens smarteste. Jeg er ikke fra iran men jeg har jobbet på krisesentre og asylmottak i norge. Det hun sier er ikke fantasier. Det er din fantasi om at verden er god. Like mye som det er din fantasi at du er kronisk syk. Det eneste du er for syk til er å jobbe, ditt mehe. Anonym """
Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2008 Hehehehe. Litt av en drøm må jeg si. Kan jo ikke krangle med deg da kjære Nordlys. ;o)
KaMa Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg var inne å leste et stykke ned, men ble helt matt. Syns det er dypt imponerende at pila gadd å holde på så lenge, og jeg er glad jeg har hatt vett til å holde meg unna diskusjonen. Du får tolke drittslengingen som typiske krampetrekninger hos en som ikke eier gode argumenter. Det finnes jo ingen andre grunner for den slags utidige kommentarer..
Cat.68 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. mai 2008 Det gjør jeg også ). Ja pila er virkelig beundringsverdig. Jeg ga opp ved suppehue argumentasjonen.
Northernlights Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Det var ikke med meg du krangla ;o) Var noen andre ...hehe
Cat.68 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. mai 2008 hehe, det kan høres ut som meg. Det er kanskje det jeg lider av. Kronisk krangler?? hmmmm.
Northernlights Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Det høres faktisk ganske stressende ut =o)
Cat.68 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. mai 2008 I grunn ;o)) Lurer nå fortsatt på hva jeg lider av jeg. Vedkommende som gav meg en kronisk lidelse har ikke gitt meg diagnosen på lidelsen enda . Venter spent.(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå